×

استراتژی های روابط عمومی برای معماران

شهرسازی, معماری 11 آذر 1395

 استراتژی های روابط عمومی برای معماران

در مورد استراتژی های روابط عمومی در حوزه معماری چه می دانید ؟

به عنوان یک معمار یک وبسایت عالی طراحی کرده اید. یک برند قوی ایجاد کرده اید.

وبسایت شما به خوبی کار می کند و در حال بازاریابی برای خدمات و محصولات خود نیز هستید.

اما یک نکته اساسی را فراموش نکنید: روابط عمومی

اگر آن را به درستی انجام دهید، تلفن شما به صورت مداوم زنگ خواهد خورد

و بهترین کارفرما را به دست خواهید آورد.

در این مطلب ، سه استراتژی اثبات شده روابط عمومی برای دفاتر معماری کوچک ارائه شده است.

 

 

استراتژی های روابط عمومی برای معماران

استراتژی های روابط عمومی برای معماران

 

روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با بازاریابی دارد؟

بازاریابی چیزی فراتر از دسته کلی است.

روابط عمومی، ارتباطات شما با بیرون است. که می تواند هر چیزی را شامل شود.

از طرز پاسخگویی به تلفن تا نوشتن یک مجله یا بلاگ شخصی. هر چیزی که شما را به کارفرما یا عموم مردم معرفی می کند.

جنبه هایی مانند ارتباطات تصویری ، ارتباطات آنلاین (مانند وبسایت) ، جوایز، یا جاهای دیگری که آثار خود را برای قضاوت ارائه می کنید، وجود دارد.

 

سه استراتژی ساده روابط عمومی برای معماران چیست؟

بر روی استراتژی خود پافشاری کنید و یک طرح برای استفاده بهتر از زمان و بودجه خود ایجاد کنید.

  1. بر روی عکاسی حرفه ای سرمایه گذاری کنید. از زوایای مختلف از پروژه های خود عکس داشته باشید.
  2. اگر فکر می کنید که در انتشار مطالب خود در مجلات کارفرما می یابید، مذاکره کنید تا بتوانید مطالبی را منتشر کنید.

 

  1. برخی از اطلاعات خود را در وبسایت کاری خود منتشر کنید. مثل یک امضا!

 

 

  1. یک داستان در زمینه کاری خود داشته باشید. و بدانید که چگونه درباره آن صحبت کنید.

برخی از معماران به نوشته های وبسایت ها در مورد خودشان بسنده می کنند.

در حالیکه با کارفرما ، باید به زبان کارفرما صحبت کنید. آیا می دانید چگونه می توان در 10 ثانیه یک کارفرما را جذب کنید؟

 

انتشار مطالب : در منطقه یا در سطح ملی ؟

انتشار مطالب در سطح منطقه ، در واقع صحبت کردن با بازار محلی به صورت مستقیم تر است و دست یابی به آن می تواند معمولا آسان تر باشد.

زیرا ویراستاران و نویسندگان در منطقه شما هستند و پیدا کردن ارتباط با آنها برای شما آسان تر خواهد بود.

رقابت بر سر چاپ کردن پروژه ها در نشریات ملی سخت تر خواهد بود.

خوب بودن یک پروژه کافی نخواهد بود و قطعا پروژه شما باید داستان ویژه ای داشته باشد.

انتشاراتی را پیدا کنید که حضور آنلاین بیشتری دارند و دارای وبسایت هستند. این انتشارات مخاطبین بیشتری دارند. به این شکل کارفرمایان بیشتری از پروژه های شما مطلع خواهند شد.

 

شرکت در مسابقات معماری چطور؟

مسابقاتی را پیدا کنید که حضور شما در آنها بیشتر دیده خواهد شد.

همچنین بر مبنای بودجه و زمان خود مسابقات مناسب را انتخاب کنید.

اگر می دانید که در مسابقه ای برنده نخواهید شد یا در صورت برنده شدن اسمی از شما منتشر نخواهد شد،

گزینه مناسبی را انتخاب نکرده اید.

 

با افراد مختلف محلی لینک شوید

افراد محلی که می توانید با آنها روابط خوبی ایجاد کنید به شما در رشد بهتر کمک خواهند کرد.

آنها باید بدانند که خدمات شما برای آنها مناسب است. بنابراین سعی کنید روابط موثری با افراد مهم در حوزه محلی خود ایجاد کنید.

به نظر شما امروز دفاتر معماری باید برای ساختن بیزینس بهتر در آینده چه کارهایی انجام دهند؟

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

[teleShare]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *