×

راز به شهرت رسیدن از طریق شبکه های مجازی

بیزینس معماری 01 بهمن 1396

راز به شهرت رسیدن از طریق شبکه های مجازی

درباره بازاریابی معماری چه می دانید ؟ بسیاری از ما در زندگی روزمره از شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم ،

اگرچه ما از این شبکه ها برای تفریح و اوقات فراغت استفاده می کنیم،

اما بعضی از افراد از شبکه های اجتماعی به صورت حرفه ای استفاده می کنند.

شبکه های اجتماعی می تواند ابزارهای قوی باشد ،

اما اگر مدیریت شده از آنها استفاده نکنیم صرفا وقت خود را از دست داده ایم.

بدانید چه محتوایی را پست می کنید و این محتوا چه تاثیری بر مخاطب داشته اشت.

ممکن است شما از کار کردن با یک شبکه اجتماعی راضی تر باشید

اما باید دید که مشتری های بالقوه شما بیشتر از کدام شبکه اجتماعی استفاده می کنند؟

از طریق شبکه های اجتماعی می توانید در بازاریابی معماری موفق تر عمل کنید!

چه چیزی باعث می شود که مردم یک عکس یا ویدیو را بیشتر با دیگران به اشتراک بگذارند؟

حتما دیده اید که بعضی از مطالب در طول یک روز در شبکه های اجتماعی به سرعت پخش می شوند. دلیل این مسئله چیست؟

شش مسئله باعث می شود که یک مطلب به سرعت مثل یک بیماری مسری  ویروسی در شبکه های اجتماعی پخش شود!

 

 

 

بازاریابی معماری

بازاریابی معماری

 

شش راز مطالب ویروسی

اطلاعات با ارزش . اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که مردم حس کنند با ارزش هستند. مطالبی را در اختیار آنها بگذارید که فکر می کنید به آن نیاز دارند.

 

محصولاتی را طراحی کنید که مردم به آنها علاقه دارند.

بیشتر کارفرماهای معماری قبل از مراجعه به شما یک لیست از تصاویر منتخب خود دارند

آیا می توانیم از طریق آموزش و به اشتراک گذاری تصاویر به آنها کمک کنیم تا قبل از مراجعه به ما دید بهتری نسبت به پروژه های ما داشته باشند؟

 

احساسات : بر احساسات متمرکز شوید. بهترین مطالب در شبکه های اجتماعی آنهایی هستند

که باعث تعجب افراد ، خوشحالی ، یا ناراحتی یا عصبانیت آنها می شوند. محتوایی طراحی کنید که احساسات افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

 

از ابزارهایی استفاده کنید که از طریق آنها مردم بتوانند کل فرایند کار را مشاهده کنند

و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال ابزاری که با یک کلیک ماوس تمامی تصاویر فرایند پروژه را به صورت یک کتابچه قابل اشتراک در می آورد .

 

ارزش عملکردی : محتوایی که به اشتراک میگذارید باید نشان دهد که چگونه به مردم کمک می کنید.

از طریق محصول یا خدمات شما چگونه مردم می توانند زندگی بهتری داشته باشند یا در وقت و پول خود صرفه جویی کنند.

 

استفاده از داستان ها . درباره هر یک از آثار خود یک روایت یا داستان داشته باشید.

شبکه های اجتماعی ابزار بسیار قوی برای تبلیغات و بازاریابی معماری هستند .

ازین استراتژی ها برای تولید محتوای بهتر و جذب مشتری در شبکه های مجازی استفاده کنید.

پادکست مرتبط با این مطلب را ازینجا دانلود کنید :

 

 

 

 

راهکارهای شما چیست؟! با ما به اشتراک بگذارید.

 

دانلود محصول کانسپت پولساز. تحول بیزینس معماری!!! 

 

[teleShare]

 

5 پاسخ به “راز به شهرت رسیدن از طریق شبکه های مجازی”

  1. محمد گفت:

    چطور میشه دانلود کرد این صوت رو؟ لطفا واسم بفرستین. ممنون

  2. خیلی خوب بود مرسی از سایتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *