هر کس که بهترین داستان را بگوید برنده خواهد بود.
در دنیای حرفه ای بازاریابی ، استفاده از داستان شخصی بسیار موثر است.
روایت شما چیزی است که مردم بر آن تکیه می کنند حتی وقتی که نمی توانند مهارت های فنی شما را بسنجند.
چرا؟
مردم داستانها را بهتر متوجه می شوند. برنامه استعدادیابی آمریکا را ببینید تا متوجه شوید که روایت شخصی هر فرد چه تاثیری بر شناخته شدن بیشتر او دارد.
بیشتر معماران یک روایت تعریف نمی کنند.
داستان شخصی یک معمار برتر
روایت شخصی شما باید :
- احساسی باشد.
- قدرت یا مهارت خاص شما را توضیح دهد
- چیزی را شامل شود که کارفرما دوست دارد دنبال کند.
روایت شما باید تخیل افراد را درگیر کند و در ذهن آنها حک شود.
سوپرمن از یک سیاره دیگه به زمین آمده و دارای قدرت افسانه ای است! قدرت افسانه ای شما چیست؟
حتما شما ترفند های خاصی را می دانید که می تواند به کارفرمای شما کمک ویژه ای کند یا هزینه های او را کاهش دهد. این ترفند ها قدرت حرفه ای شما هستند.
افراد چه نوع داستان هایی را دنبال می کنند؟
داستانی را بگویید که در مخاطب تاثیر احساسی ایجاد کند و تبدیل به داستان شخصی او شود.
نوشتن یک روایت شخصی و قراردادن آن در پکیجی که به یک کارفرما قبل از اولین ملاقات ارسال می کنید بسیار آسان است. افزودن این داستان به وبسایت شما باعث می شود تا کارفرما در انتخاب بین تعداد زیادی از معماران شما را انتخاب کند.
روایت شخصی شما هیچوقت فراموش نخواهد شد.
شما برای جلب توجه و ایجاد تاثیر احساسی در کارفرما از چه داستان هایی استفاده می کنید؟ در قسمت نظرات بنویسید.
می توانید این مطلب را از طریق تلگرام به اشتراک بگذارید.
[teleShare]
موفق باشین
مرسی خیلی خوب بود
ممنون
چه عنوان جالبی