چگونه به عنوان معمار مشهور شناخته شویم ؟
شناخته شدن به عنوان یک معمار مشهور چگونه صورت می گیرد؟
بسیار شنیده ایم :
مردم تمایل دارند از فردی محصولی را خریداری کنند که او را می شناسند. این راز یک بیزینس معماری موفق است.
او را دوست دارند و به او اعتماد دارند! این حرف شاید به عنوان یک توییت جذاب باشد! ولی واقعا به چه معناست؟
در واقعیت چگونه اینکار را انجام دهیم؟ چگونه می توانیم با افراد بیشتری در ارتباط باشیم و مشهور شویم؟
چگونه می توانیم دوست داشتنی تر باشیم؟
از چه روشی برای جلب اعتماد با افرادی که در جستجوی خدمات هستند استفاده کنیم؟
برای اینکه توسط افراد بیشتری شناخته شویم، لازم است با دیگران در ارتباط باشیم.
باید شبکه ای از دوستان و دنبال کنندگان به صورت آنلاین و آفلاین ایجاد کنیم.
ما نیاز داریم که افراد بیشتری را در حوزه کاری خود ملاقات کنیم .
نیاز داریم افرادی را ملاقات کنیم که با گروه های مهمتری در ارتباط هستند.
خود را در معرض دید کارفرما قرار دهید!
بهترین راه برای شناخته شدن این است که خودتان را در معرض دید دیگران قرار دهید.
این کاری است که یک معمار مشهور انجام داده است.
تا زمانیکه گوشی موبایلتان در دستتان است و به گذران وقت می پردازید، شناخته نخواهید شد.
ناراحت کننده است! ولی متاسفاته حقیقت دارد.
شبکه های محلی را در منطقه خود شناسایی کنید. اما گزینشی عمل کنید. و بازار هدف خود را شناسایی کنید.
شناخته شدن بیشتر به عنوان یک معمار مشهور با حضور آنلاین و آفلاین
می توانید در سمینارهای مرتبط و همایش ها شرکت کنید.
از این طریق با دسته ای از افراد جدید ملاقات کنید. ممکن است هزینه یک همایش را بپردازید.
ولی این احتمال وجود دارد که با برقراری ارتباط با افراد مختلف یک پروژه به دست بیاورید . قطعا درآمد آن بیش از هزینه همایش است.
ممکن است خود شما یک ملاقات با افراد مختلف ایجاد کنید.
این کار می تواند از طریق یک سمینار مجانی با دعوت از افراد تاثیرگذار صورت گیرد. یا یک مهمانی ملاقات با افراد مهم باشد.
راه های زیاد دیگری برای ارتباط با افراد به صورت آنلاین وجود دارد.
قبلا در زمینه قدرت وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی صحبت کرده ایم.
در فضای مجازی فعال باشید، افراد مهم در اطراف خود را پیدا کنید و دانش خود را با آنها به اشتراک بگذارید.
اما راز مهم خود را مخفی نگه دارید. هیچ آشپزی طریقه درست کردن سس خوشمزه سالاد خود را نخواهد گفت!
در این صورت به سرعت با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود .
بنابراین در زمینه بازار هدف خود قدرتمند می شوید. پیدا کردن بازار هدف یکی از مهمترین مراحل است.
چگونه دوست داشتنی تر باشیم؟
این مرحله کمی دشوارتر است. چون هرکس اخلاق خاص خود را دارد. چگونه می تواند “دوست داشتنی تر ” باشد؟
این ویژگی بیشتر با “اعتماد به نفس” و “زبان بدن” در ارتباط است.
وقتی با قدرت صحبت می کنیم در حالیکه سر خود را بالا گرفته ایم، جذاب تر به نظر می رسیم.
دقت داشته باشید که در مورد اعتماد به نفس بیش از حد یا تکبر حرف نمی زنیم. درجه ای از اعتماد به نفس وجود دارد که به نتیجه مناسب منجر می شود.
این مسئله نیاز به تمرین دارد. بسیاری از ما به عنوان معمار درونگرا هستیم.
ترجیح می دهیم در زمان نظر دادن نیز در یک گوشه قرار بگیریم.
ما از ارتباط برقرار کردن با دیگران خجالت می کشیم. من هم آدم درونگرایی بودم. اعتماد به نفس قابل یادگیری است.
برای اینکه بیشتر اعتماد به نفس داشته باشیم و زمانی که در کانون توجه هستیم بهتر رفتار کنیم، باید خود را در شرایط ناراحت قرار دهیم.
صحبت کردن داوطلبانه در جمع درباره یک موضوع که برای شما جذاب است.
این کار را به صورت متوالی و در زمان های مختلف انجام دهید. ترس شما کمتر و اعتماد به نفس شما افزایش خواهد یافت.
تاثیر اعتماد به نفس
با اعتماد به نفس بیشتر و غرور بیشتر در مهارت های ارائه، تاثیر آن را بر زندگی روزمره خود خواهید دید.
کم کم با دوستان خود صمیمانه تر رفتار خواهید کرد. با افراد غریبه در زندگی روزمره، بهتر ارتباط برقرار خواهید کرد.
افرادی را که می خواهند تعامل داشته باشند بهتر جذب خواهید کرد. و به این صورت دوست داشتنی تر خواهید بود.
و یک نکته دیگر … بیشتر لبخند بزنید.
چگونه اعتماد بیشتری ایجاد کنیم
ایجاد اعتماد در حرفه شما ، به معنای بیان کردن داستان خود شما و ایجاد برند شخصی شماست.
برند شخصی ، در واقع چیزی است که تمایل دارید بازار هدف درباره شما بداند . چیزی که بازار هدف آن را به اشتراک بگذارد.
هر چیزی که چشم انداز کاری شما را تعریف می کند، باید به دنبال یک هدف خاص باشد.
و از یک داستان پیروی کند! مانند وبسایت شما، کارت بیزینسی ، کارمندان ، سربرگ، خود شما … و
یک داستان واضح برای خود داشته باشید. این مسئله باعث می شود که بتوانید برند قدرتمندی را ایجاد و مدیریت کنید. که در طول زمان ایجاد اعتماد می کند.
اعتماد به دست آوردنی است. چیزی نیست که بتوانید آن را خریداری کنید!
با هر تماس ، هر مکالمه ، هر زمانی که اطلاعاتی در زمینه شما و کار شما به اشتراک گذاشته می شود، میزان اعتماد به شما افزایش می یابد.
جلب اعتماد از طریق برند سازی
مهمترین نکته در برند سازی و جلب اعتماد به دست آوردن کارفرمای راضی است.
یک معمار مشهور به جلب اعتماد کارفرما از طریق برند سازی می پردازد.
قدرت نفوذ خود را در فازهای مختلف طراحی افزایش دهید. از نظرسنجی استفاده کنید. آنها را تشویق کنید تا خدمات شما را به سایرین نیز معرفی کنند.
چگونه یک کارفرمای خوشحال و راضی خواهید داشت؟ کار خود را به نحو احسن انجام دهید و بهترین خدمات را ارائه کنید.
ارزشمند باشید و خدمات بهتر را در اولویت قرار دهید.
افراد از چه کسانی محصول یا خدمات دریافت می کنند؟ فردی که به خوبی او را می شناسند ، او را دوست دارند و به وی اعتماد دارند.
این قانون را فراموش نکنید زیرا منجر به جذب کارفرماهای بیشتر خواهد شد.
سوال: چگونه می توانید ارتباطات خود را افزایش دهید؟
اگر تمایل دارید می توانید این مطلب را به صورت پی دی اف دانلود کنید!
[teleShare]
دیدگاهتان را بنویسید