چگونه جایگاه شغلی خود به عنوان معمار را ارتقا دهیم ؟
در محصول مکانیزم جذب پول و کارفرما ویژه معماران ، درباره یک فرایند ده مرحله ای برای پیدا کردن کارفرمای بیشتر برای شغل معماری بحث شد. یکی از این مراحل افزودن کارفرما به حلقه محبت است.
برای معرفی خود به کارفرما و برند سازی شخصی چه کاری انجام می دهید؟
سلام ، اسم من … است و من یک معمار هستم؟!
معرفی خود به عنوان یک معمار صرفا پریدن در میان دریایی از معماران دیگر است. این جمله را با صدای بلند بگویید.
راهکاری را بفروشید که برای یک مشکل خاص ارائه می دهید .. نه اینکه صرفا یک سرویس را ارائه دهید.
این یک نکته کلیدی است که باید به آن ایمان داشته باشید. برا نجات جایگاه خود در شغل معماری لازم است تا ترفند زیر را فرا بگیرید.
به عنوان مثال برای کارفرمایی که به طرح یک مرکز درمانی نیاز دارد ، مسائل زیر مطرح است:
- کلینیک فعلی به نظر قدیمی و خسته کننده می رسد.
- یک کلینیک جدید و جذاب تر در خیابان پایینی افتتاح شده است.
- کارکنان از کار کردن در این مرکز درمانی احساس غرور نمی کنند.
- به دلیل وجود کلینیک جدید ، مشتریان کلینیک ما کم شده است.
در این حالت ، این چیزی است که یک معمار می تواند بگوید:
- من یک معمار هستم.
- من معماری هستم که در زمینه طراحی ساختمان های درمانی مهارت دارم
- من معماری هستم که تخصصم در زمینه تبدیل کلینیک های قدیمی به محیط جذاب برای مشتری های کلینیک است. ( بهترین پیشنهاد)
بنابراین در حالت سوم ، من خود را بر مبنای مشکلی که می توانم حل کنم معرفی می کنم. نه بر مبنای سرویسی که ارائه می دهم.
بنابراین با این تکنیک شما یک فرد حرفه ای به نظر می رسید. که میزان پروژه های خود را تا حد زیادی افزایش داده اید.
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.
[teleShare]
دیدگاهتان را بنویسید